28 May, 2011

Fool ?

 Howw about you ? Fine ? Or something else ? Hmm , Cikgu Aisyah happy teacher days okay . You are the best teacher I've met . HAHA . another time we chat again , okayy ? Iloveyou , Iloveyou andd Iloveyou Cikgu Aisyah! Hmm , danial thanks . Happy teacher days to all my teacher . I'm sorry if I made a mistake , make you angry with my mistakes andd makes your heart hurts . Hmm , teachers day ? Nothing fun , Not lively kind of last year . I swear it was really really kind of bored . Hmm , I forgot to brought my present for my papa andd mama at school . HAHA . Cikgu Mazlinda , thanks for the feeling that you give to my poem . Adib ? Hmm , I langsung takk nak jumpa you lah . Pleasss , janganlah nak memaksa . Amir ? Have you forgot me ? Sampai balik rumah ponn , takk msg2 lagi . Hmm , lupa ke ? F , Hmm , aku ade hati kat dia lagi ke ? Aku rase maruah aku dah jatuh . sbb ape ? Hmm , orang dah tahu keburukan aku , sbb dia buatt note , then orang bace . Aku malu , mane nakk letak muka ? Hmm , aku rase macam takk de semangat nak hidup dah . Aku malu dengan semua orang . Pleasss , patut ke aku dengan dia balikk ? Danial ckp kat aku , yang dia nakk terima aku balikk . Tapi , hati aku ? Hmm , aku da cukup terase dengan ape yang dia buat . Aku takk tahu nakk buat ape dah ? Hmm , aku pening lah dengan hidup aku sekarang .